"Irans regim tar ingen hänsyn till foket, så USA behövs."

Ardeshir Bibakabadi följer utvecklingen i Iran varje dag. Med familj kvar i landet och en lång kamp mot regimen bakom sig känner han både hopp och oro efter USA:s invasion. ”Jag hoppas att en dag kunna se ett Iran där människor lever i fred och värdighet.” Läs hela intervjun med Homans Ardeshir Bibakabadi på QX här.

Stöd