Homan vill bryta isoleringen


Isolering
Myndigheter tar många gånger för givet att alla är hetero och missar ungdomar som behöver stöd och skydd. Det säger Ardeshir Bibakabadi, grundare av föreningen Homan Göteborg. Läs hela artikeln i GP här.